Før du installerer appen, skal du kende dit ipnordic kunde-id og aktivere integrationen i din ipnordic Communicator. Kontakt venligst ipnordic, hvis du ikke kender dit kunde-id, eller hvis du har brug for hjælp til at konfigurere Communicator.
- Åbn Communicator, og klik i øverste venstre hjørne på: “Filer > Indstillinger > Programmer”
- Du skal oprette 8 forskellige programmer
- Klik på "Tilføj" nederst til højre i vinduet
- Klik på afkrydsningsfeltet for at aktivere "Kør automatisk"
- I den første dropdown skal du vælge "Indgående"
- I den anden dropdown skal du vælge "Opkalds start"
- Vælg "HTTP metoder"
- Vælg "GET"
- I URL-tekstfeltet kopier og indsæt links til vores webservice for den tilsvarende kombination af dropdowns. Links finder du her: Proventic Support - Webservice links til ipnordic app integration
- Du skal tilføje dit ipnordic kunde-id i slutningen af hvert link, når du har indsat dem i tekstfeltet, efter “customerID=” uden mellemrum
- Rul ned og vælg “Global” for at dele programmet med alle dine kolleger eller “Lokation” for en bestemt lokationsgruppe. Du bør dele det med alle der skal benytte denne Zendesk-app
- Klik på OK
- Gentag trin 3-12, og hver gang huske at ændre de to dropdowns, så de matcher hvert webservicelink, indtil du har 8 forskellige programmer
- Når du er færdig, skal du klikke på OK for "Indstillinger" vinduet
Nu er du klar til at klikke på "Free trial" for at installere denne app.
- I app-installationsindstillingerne: Udfyld dit ipnordic kunde-id
- Beslut, om du vil begrænse adgangen til denne app for specifikke roller og grupper.
- Klik på knappen “Installer” og nyd fordelene ved at integrere ipnordic-opkald med Zendesk Support!
App'en modtager kun besked om nye opkald, så længe ipnordic Communicator programmet er åbent og du er logget ind.
Proventic er ikke tilknyttet ipnordic.