Før du installerer appen, skal du aktivere integrationen på din MobiKOM-konto.
- Log ind på dit MobiKOM “Kundelogin” og klik på “Redigér løsningen”
- I venstre menu klik på "Integration" og derefter "Medarbejder integration"
- Klik på “Indstillinger for medarbejderintegration”
- For "HTTP Metode" skal du vælge "POST"
- Kopiér og indsæt dette link, som er til vores webservice, i de fire tekstfelter:
- https://europe-west1-mobikom-proventic.cloudfunctions.net/handleCalls
- Klik på "Gem" og klik derefter på "OPDATER SYSTEM" i øverste højre hjørne
- Læg mærke til dit "PBX-id" i øverste venstre hjørne. Du skal bruge det til næste trin
Nu er du klar til at klikke på "Free trial" i Zendesk Marketplace for at installere denne app.
- I app-installationsindstillingerne: Udfyld dit "MobiKOM PBX-id"
- Beslut, om du vil begrænse adgangen til denne app for specifikke roller og grupper
- Klik på Install-knappen og nyd fordelene ved at integrere jeres MobiKOM-opkald med Zendesk Support!
Proventic er ikke tilknyttet MobiKOM.